از ما چه می خواهید؟
برنامه زمانبندي حركت قطارها تهيه بليط اينترنتي
رديابي بار ثبت و پيگيري سفارش حمل بار
ثبت و پيگيري شكايت كتابچه راهنماي مشتريان
مناقصه ها و مزايده ها خدمات و حقوق مسافرين
ادارات و شركت هاي مرتبط قوانين و مقررات حمل بار

از تا جستجو
گروه مرتب شود با به صورت
تعداد موارد یافت شده : 27    تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
يكي از دوستان من بليت قطار تهيه كرده است كه از سفرخود منصرف شده و بنده تمايل دارم با بليت وي سفر كنم. آيا مي توانم از بليت او استفاده نمايم؟
من مسافر قطار عادي تهران-اهواز ديروز بودم كه رييس قطار بابت سفر من مبلغ زيادي دريافت كرد و در مقابل قبض هم صادر نكرد و اعلام كرد كه قبض شما به صورت گروهي صادر مي شود. چرا؟
من مسافر قطار تبريز-تهران هستم. قصد دارم پس از ورود به تهران مستقيما به فرودگاه رفته و با هواپيما به كيش سفر كنم. از نظر مقررات تهيه بليت، آيا لازم است فاصله زماني خاصي بين دو سفر من رعايت شود؟
من بليت قطار تهران اهواز ساعت 17:10 را دارم ولي پيامكي برايم ارسال شده است كه اعلام شده ساعت حركت قطار به 22:30 تغيير كرده است. ساعت جديد با برنامه من تطابق ندارم آيا مي توانم بليتم را كنسل كنم؟
من بليت رفت و برگشت مسير تهران-گرگان را تهيه كرده ام ولي حركت قطار مسير رفت من لغو شده است. حال بليت برگشت خود را چه كنم؟
من بليت خود را گم كرده ام و قطار من خسارتي شده است. چگونه ميتوانم خسارت آنرا دريافت كنم؟
مسافر قطار مشهد-اهواز هستم. دوستم نيز در همين قطار است ولي سالن و كوپه او با سالن و كوپه من متفاوت است. آيا مي توانم جاي خود را در قطار جابجا كنم؟
مسافر قطار تهران-مشهد هستم كه هم اكنون در شهر قم هستم و بلافاصله پس از رسيدن به تهران قصد دارم سوار قطار شوم و سفر خود را انجام دهم. ولي بليت خود را همراه ندارم . آيا مي توانم از ايستگاه قم بليت المثني تهيه كنم؟
مسافر قطار ترنست مشهد هستم كه قطار با 1.5 ساعت تاخير به مقصد وارد شده است اما خسارتي به من تعلق نگرفته است. در حالي كه يكبار با قطار ترنست يزد سفر كردم و با 1.5 ساعت تاخير 50% وجه بليت عودت داده شد. آيا تفاوتي وجود دارد؟
مسافر قطار ترنست تهران-مشهد هستم كه قطار با 4 ساعت تاخير به مشهد وارد شده است. آيا خسارتي به من تعلق مي گيرد؟
مسافر قطار اهواز-تهران امروز بودم كه قطار با بيش از 3 ساعت تاخير به ايستگاه تهران وارد شده و قطار بنده مشمول خسارت شده است. ولي مشكل من اين است كه به قطار تهران –مشهد خود كه 2:15 با زمان رسيدن قطار اهواز-تهران به تهران فاصله زماني داشته است نرسيده ام. خسارتي به من تعلق مي گيرد؟
ما 4 نفر هستيم كه يك كوپه 4 نفره را دربست كرده ايم. آيا ميتوانيم دو نفر ديگر را همراه خود ببريم؟
شرايط صدور بليت نيم بها در قطارهاي داخلي چيست؟
شرايط پذيرايي داخل قطار در صورت تاخير قطار چيست؟
دو نفر هستيم كه يك كوپه را دربست كرده ايم. آيا مي توانيم براي دو صندلي خالي خود، دو نفر ديگر را همراه خود ببريم؟
در صورتي كه مسافر بليت داشته باشد اما كارت شناسايي معتبر نداشته باشد در قطار مشكلي برايش پيش مي آيد؟
خواهرم براي من بليت تهيه كرده است متاسفانه نتوانستم بليت را از او بگيرم و براي اينكه از قطار جا نمانم به ايستگاه آمده ام. آيا مي توانم سوار قطار شوم؟
به آژانس فروش بليت مراجعه كرده ام و بليت رفت و برگشت تهران به اصفهان مي خواستم و هم اكنون كه به ايستگاه تهران مراجعه كرده ام كه سوار قطار شوم متوجه شدم كه هر دو بليت براي اصفهان به تهران صادر شده اند و به من اجازه سفر داده نشده است. آيا مي توانم از آژانس صادر كننده شكايت نمايم؟
بليت ويژه خواهران تهيه كرده ام و مي خواهم با پسرم كه 12 ساله است سفر كنم. آيا مشكلي براي حضور وي در كوپه ويژه خواهران وجود دارد؟
بليت قطار من مفقود شده است. براي دريافت بليت المثني چه اقدامي بايد انجام دهم؟
<<   <  1 2  >   >>  
روابط عمومي
پيوند هاي مرتبط
فرصت هاي همكاري
اطلاعات تماس
آدرس: تهران، بالاتر از ميدان آرژانتين، بلوار آفريقا، ساختمان مركزي راه آهن كدپستي 1519630807 تلفن: 55121
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal