زيرخدمت2-9

عنوان خدمت:رسیدگی به شکایت غیرمسافر
شناسه خدمت 13051542101

شرح خدمت: ثبت، بررسی و رسیدگی به شکایات شرکت های حمل و نقلی یا گزارش به دولت و نهادهای قضایی

نوع خدمت: خدمت به شهروندان، خدمت به کسب و کار، خدمت به سایر دستگاههای دولتی
ماهیت خدمت: حاکمیتی
سطح خدمت:ملی
رویداد مرتبط با کسب و کار
نحوه آغاز خدمت: تقاضای گیرنده خدمت، رخداد رویدادی خاص
مدارک لازم برای انجام خدمت:مدارک مربوط به سوانح
قوانین و مقررات بالادستی: قوانین و مقررات حمل و نقل ریلی و مسافری
تعداد خدمت گیرندگان: 50 خدمت گیرنده در ماه
تواتر: -
متوسط زمان ارائه خدمت : 2 هفته
هزینه: رایگان
نحوه دسترسی به خدمت:
  • اطلاع رسانی خدمت: الکترونیکی
  • درخواست خدمت:الکترونیکی و غیر الکترونیکی
  • تولید خدمت: الکترونیکی و غیر الکترونیکی
  • ارائه خدمت: الکترونیکی و غیر الکترونیکی
تاریخ به روز رسانی:
1398/04/18
تعداد بازدید:
1712
آدرس: تهران،  بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ساختمان شهدای راه آهن
تلفن: 55121    نمابر: 55647086    پیام کوتاه: 3000300    کدپستی: 1519630807    پست الکترونیکی: info@rai.ir
 
کلیه حقوق محتوای این سایت متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد.
Powered by DorsaPortal