·
شرح
خدمت:گرفتن
گزارشات آماری از تناژ، تن کیلومتر و تعداد واگن
·
نوع
خدمت: خدمت به کسب و کارها، خدمت به شهروندان
·
ماهیت
خدمت: حاکمیتی
·
سطح
خدمت:ملی
·
رویداد
مرتبط با کسب و کار
·
هدف از این
توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط راه
آهن ج.ا.ا، کیفیت تحویل خدمت جا به جایی بار (داخلی و بین المللی) برای افراد،
سازمانها و شرکتهای حمل و نقل ریلی مورد توافق قرار گیرد.
·
این بیانیه،
سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در
صورت لزوم مشخص میکند.
·
راه آهن ج.ا.ا
موافقت میکند که خدمت به ترتیب زیر ارائه شود:
·
راه آهن ج.ا.ا
دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حمل و نقل
ریلی بر طبق قوانین حمل و نقلی میباشد.
·
مسئولیت جا به
جایی و نظارت بر حمل بار داخلی و بین المللی در ارائه این خدمت بر عهده راه آهن
ج.ا.ا می باشد.
·
متقاضی دریافت
این خدمت مکلف است مدارک و اطلاعات شناسایی خود را از طریق سامانه بارنامه/حضوری به
این دستگاه ارائه نماید.
·
در صورتیکه پس
از پرداخت هزینههای این خدمت و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی
نتواند در موعد مقرر مجوز خود را دریافت نماید و یا شامل تأخیر در رسیدن به مقصد
شود، شرکتهای حمل و نقل ریلی و یا راه آهن ج.ا.ا مطابق ضوابط ابلاغی ملزم به
ارائه خسارت میشوند.
·
راه آهن ج.ا.ا
مکلف خواهد بود در شرایط عادی کشور خدمت جا به جایی بار را به صورت زیر ارائه
نماید:
o
تعداد خدمت گیرندگان: 180
خدمت گیرنده در کل سیستم وجود دارند که میتوانند به طور همزمان با یکدیگر از سیستم
استفاده کنند.
o
متوسط زمان ارائه خدمت: یک روز
o
تواتر: یک بار
o
نحوه دسترسی به خدمت:
- اطلاع
رسانی خدمت: الکترونیکی و غیر الکترونیکی
- درخواست خدمت: غیر الکترونیکی
- تولید خدمت: الکترونیکی
- ارائه
خدمت: الکترونیکی و غیر الکترونیکی
·
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1399 و تحت امضای مدیر عامل
محترم راه آهن ج.ا.ا اعتبار دارد.
·
در پایان هر
سال یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.