· هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط راه آهن ج.ا.ا، کیفیت تحویل جا به جایی مسافر برای عموم افراد مورد توافق قرار گیرد.
· این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
· راه آهن ج.ا.ا موافقت میکند که خدمت به ترتیب زیر ارائه شود:
· راه آهن ج.ا.ا دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حمل و نقل ریلی بر طبق قوانین حمل و نقلی میباشد.
· مسئولیت جا به جایی مسافران و نظارت بر شرکت های حمل و نقل مسافری در ارائه این خدمت بر عهده راه آهن ج.ا.ا می باشد.
· متقاضی دریافت این خدمت مکلف است مدارک و اطلاعات شناسایی خود را به صورت حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
· در صورتیکه پس از پرداخت هزینههای این خدمت و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر مجوز خود را دریافت نماید و یا شامل تأخیر در رسیدن به مقصد شود، شرکتهای حمل و نقل مسافری مطابق ضوابط ابلاغی به مسافران ملزم به ارائه خسارت میشوند.
· راه آهن ج.ا.ا مکلف خواهد بود در شرایط عادی کشور خدمت جا به جایی مسافر را به صورت زیر ارائه نماید:
o نحوه آغاز خدمت: تقاضای خدمت گیرنده
o تعداد خدمت گیرندگان: 22 میلیون نفر در سال
o متوسط زمان ارائه خدمت: 8 ساعت با توجه به حرکت قطارها
o نحوه دسترسی به خدمت: در کلیه مراحل قابلیت دسترسی الکترونیکی و غیر الکترونیکی دارد.
· این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1399 و تحت امضای مدیر عامل محترم راه آهن ج.ا.ا اعتبار دارد.
· در پایان هر سال یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.