توافقنامه سطح خدمت فروش بلیت مسافری

·         هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط راه آهن ج.ا.ا، کیفیت تحویل فروش بلیت مسافری برای عموم افراد مورد توافق قرار گیرد.

·         این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.

·         راه آهن ج.ا.ا موافقت می­کند که خدمت به ترتیب زیر ارائه شود:

·         راه آهن ج.ا.ا دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های حمل و نقل ریلی بر طبق قوانین حمل و نقلی می­باشد.

·         مسئولیت فروش بلیت مسافران و ن ظارت بر شرکت های حمل و نقل مسافری در ارائه این خدمت بر عهده راه آهن ج.ا.ا می باشد.

·         متقاضی دریافت این خدمت مکلف است مدارک و اطلاعات شناسایی خود را از طریق سامانه­های فروش بلیت به این دستگاه ارائه نماید.

·         در صورتیکه پس از پرداخت هزینه­های این خدمت و تکمیل فرم­ها و تحویل آن­ها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر مجوز خود را دریافت نماید و یا شامل تأخیر در رسیدن به مقصد شود، شرکت­های حمل و نقل مسافری مطابق ضوابط ابلاغی به مسافران ملزم به ارائه خسارت می­شوند.

·         راه آهن ج.ا.ا مکلف خواهد بود در شرایط عادی کشور خدمت فروش بلیت مسافری را به صورت زیر ارائه نماید:

o       تعداد خدمت گیرندگان: 25 میلیون نفر در سال

o       متوسط زمان ارائه خدمت: 10 تا 15 دقیقه

o       نحوه دسترسی به خدمت: در کلیه مراحل قابلیت دسترسی الکترونیکی و غیر الکترونیکی در تمامی روزهای سال را دارد.

·         این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1399 و تحت امضای مدیر عامل محترم راه آهن ج.ا.ا اعتبار دارد.

·         در پایان هر سال یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.

 

تاریخ به روز رسانی:
1399/04/30
تعداد بازدید:
569
آدرس: تهران،  بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ساختمان شهدای راه آهن
تلفن: 55121    نمابر: 55647086    پیام کوتاه: 3000300    کدپستی: 1519630807    پست الکترونیکی: info@rai.ir
 
کلیه حقوق محتوای این سایت متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد.
Powered by DorsaPortal