ثبت و پیگیری شکایت

به سامانه واحد مدیریت و عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خوش آمدید

 

شهروند گرامی : باسلام وادب واحترام درزمان طرح انتقاد یاپیشنهاد و یا شکایت نسبت به عملکرد اداره کل راه آهن و ارائه اطلاعات ، لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

1.رسیدگی به شکایات مربوط به قطارهای مسافری ،مهمانداران ،روسای قطارمسافری وشرکت های خدمات مسافری ازطریق تماس با تلفن 5149-021(سامانه پاسخگویی به شکایات مسافری )، ارسال پیامک به شماره 5149-021، ایمیل به آدرس 5149@rai.ir ، از طریق سایت راه اهن به آدرس www.rai.ir ، یا از طریق فکس سامانه به شماره 55122054-021 مقدور می باشد.

2.شکایات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.

3. شکایاتی قابل رسیدگی است که قلمروآن ایستگاهها،قطارها،پرسنل ،پیمانکاران وغیره ...درمحدوده شبکه ریلی اداره کل راه آهن باشد و امور مربوط به مسائل سیاسی، امنیتی، اخلاقی و موارد مشابه در حیطه‌ وظایف ادارات حراست و واحدهای تابع بوده و از طریق این مراجع و یاسایر مراجع ذی صلاح قانونی وقضایی می بایست پیگیری گردد.

 


اینجانب موارد فوق رامطالعه نموده وقبول دارم



تاریخ به روز رسانی:
1399/09/02
تعداد بازدید:
34
آدرس: تهران،  بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ساختمان شهدای راه آهن
تلفن: 55121    نمابر: 55647086    پیام کوتاه: 3000300    کدپستی: 1519630807    پست الکترونیکی: info@rai.ir
 
کلیه حقوق محتوای این سایت متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد.
Powered by DorsaPortal