از ما چه می خواهید؟
برنامه زمانبندی حرکت قطارها تهیه بلیط اینترنتی
ردیابی بار ثبت و پیگیری سفارش حمل بار
ثبت و پیگیری شکایت کتابچه راهنمای مشتریان
مناقصه ها و مزایده ها خدمات و حقوق مسافرین
ادارات و شرکت های مرتبط قوانین و مقررات حمل بار

از تا جستجو
گروه مرتب شود با به صورت
تعداد موارد یافت شده : 6    تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
من بلیت اینترنتی تهیه کرده ام اما متاسفانه آن را گم کرده ام. چگونه میتوانم مجدد آنرا تهیه کنم؟ من بلیت اینترنتی تهیه کرده ام اما متاسفانه آن را گم کرده ام. چگونه میتوانم مجدد آنرا تهیه کنم؟
تا قبل از حرکت قطار شما می تونید بلیتی را که به صورت اینترنتی تهیه کرده اید، را چاپ نمایید.
سقف خرید در سیستم خرید اینترنتی چقدر است؟ سقف خرید در سیستم خرید اینترنتی چقدر است؟
محدودیتی در این مورد وجود ندارد.
برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به کدام سایت باید مراجعه کرد؟ برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به کدام سایت باید مراجعه کرد؟
1- به سایت راه آهن درگاه رجا،سفیر یا فدک مراجعه نمایید.
2- مستقیما به لینک رجا،سفیر یا فدک مراجعه نمایید.
از طریق اینترنت بلیت خریداری کرده ام .چگونه می توانم آنرا استرداد کنم؟ از طریق اینترنت بلیت خریداری کرده ام .چگونه می توانم آنرا استرداد کنم؟
همراه اصل بلیت یا اصل کارت شناسایی به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه نموده یا با سامانه 5149-021 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان سامانه بلیت را استرداد نمایند.
آیا مسافرینی که بلیت اینترنتی تهیه کرده اند می توانند بدون چاپ بلیت سوار قطار شوند؟ آیا مسافرینی که بلیت اینترنتی تهیه کرده اند می توانند بدون چاپ بلیت سوار قطار شوند؟
در صورتی که عکس بلیت یا پیامک آن را داشته باشند می توانند بدون بلیت چاپی سوار قطار شوند.
آیا بلیت بین المللی را می توان از طریق اینترنت تهیه نمود؟ آیا بلیت بین المللی را می توان از طریق اینترنت تهیه نمود؟
خیر، باید به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه شود(به دلیل شیوع ویروش کرونا،قطارهای بین المللی حرکت ندارد)
<<   <  1  >   >>  
روابط عمومی
پیوند های مرتبط
فرصت های همکاری
                   اطلاعات تماس
آدرس: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار آفریقا، ساختمان مرکزی راه آهن کدپستی 1519630807 تلفن: 55121
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal